Ledige stillinger ved Eilert Sundt vgs.

Vi ønsker alle en riktig en god påske!

Vi trenger nå flere ansatte. I denne artikkelen er en oversikt over de ledige stillingene som finnes ved skolen.

Bilde av påskeegg

Vi har nå publisert 8 annonser som viser ledige stillinger på Eilert Sundt vgs. Nedenfor er en oversikt over stillingene.

Rådgiver (søknadsfrist 7. april)
Vikariat som lærer på helse- og oppvekstfag (søknadsfrist 7. april)
Lærer rørleggerfaget på bygg- og anleggsteknikk (søknadsfrist 7. april)
Lærer på frisør, blomster, interiør og eksponeringsdesign (søknadsfrist 14. april)
Lærer med ett eller flere av fagene matematikk, naturfag, kroppsøving, norsk og engelsk (søknadsfrist 14. april)
Vikariat lærer frisør, blomster, interiør og eksponeringsdesign (søknadsfrist 14. april)
Lærer på klima, energi og miljøteknikk på bygg- og anleggsteknikk (søknadsfrist 14. april)
Lærer på teknolog- og industrifag (søknadsfrist 14. april)

Hos oss vil du møte dyktige og engasjerte kollegaer som virkelig vil det beste for hverandre og for elevene. Det er inspirerende, utviklende og spennende å jobbe ved Eilert Sundt vgs. Velkommen som søker!