Russen arrangerer sosial kveld for elevene på Eilert Sundt vgs.

Fredag 25. november kl. 19.00 inviterer russen til en sosial kveld på skolen i Farsund for alle elevene på Eilert Sundt vgs.

Representanter fra russestyret - Klikk for stort bildeRussen ønsker velkommen til sosial kveld i Farsund, fra venstre Emma Bjørnstad, Kaya Boyer og Maria Dragland.

Arrangementet er selvsagt rusfritt, og målet for russen er å skape en kveld med fokus på inkludering. De har derfor satt sammen ulike aktiviteter hvor de håper at alle kan finne noe som de har lyst til å være med på.

Aktiviteter
Russen vil disponere hele skoleanlegget denne kvelden. Det vil blant annet være karaoke, juleverksted, volleyball, VM på storskjerm, brettspill, FIFA-turnering og «Ninja Warrior».

Flest elever har meldt seg på mørkegjemsel. Der har russen vært så heldig å få låne biblioteket av Farsund kommune også, så den delen av kvelden blir ekstra spennende.

Russen tar 50,- kr. i inngangspenger. Pengene går til russens hjertesak Leger uten grenser. Skolen spanderer pizza på alle som kommer.

Påmelding
Per nå har over 100 elever meldt seg på, men det er plass til flere. Det er viktig for skolemiljøet at elevene stiller opp på denne typen rusfrie arrangementer. Vi håper derfor at foreldrene også kan være med å oppmuntre elevene til å delta.

Husk også at elevene som går i både Lyngdal og Farsund, er velkommen på arrangementet. De som ikke har meldt seg på ennå, kan likevel delta på kvelden. De betaler da med Vipps i døren. Med tanke på pizzabestillingen, er det imidlertid en klar fordel at elevene har meldt seg på før de kommer.

Elevene går inn på skolen denne kvelden via inngangen til hallen og biblioteket ved Tor Hugos plass.

"Tap mot en rektor"
Espen vil selvsagt også være med og har invitert elevene til å bli med på aktiviteten som han i sedvanlig stil har kalt «Tap mot en rektor». Her vil det være lynsjakk på 5 minutter (med streng tidskontroll). Espen lover at han betaler 50,- kr til hjertesaken til russen per elev som (mot hans formodning) slår han i lynsjakk.