Eilert Sundt tenker høyt

Denne siden retter seg mot elever, foresatte og andre som er interessert i Eilert Sundt vgs. Målet med siden er først og fremst å synliggjøre det arbeidet som gjøres på skolen og være ærlig på hva vi synes er utfordrende. Vi skal rett og slett tenke høyt i full offentlighet.

Vi har ingen fasitsvar, og vi er klar over at denne siden vil gjøre oss mer utsatt for kritikk. Det kan til og med være at vi innenfor noen områder vil vise vår egen utilstrekkelighet.

Det viktigste for oss er imidlertid at vi tror en slik side vil gjøre skolen bedre. Ved å blottstille egne vurderinger håper vi å få perspektiver fra andre som gjør at vi kan utvikle oss. Kort sagt: vi ønsker tilbakemelding på det arbeidet vi gjør.

Tanken er at vi nedenfor med ujevne mellomrom vil legge ut artikler om temaer som opptar oss på skolen. Artiklene er skrevet av rektor Espen Berglund.

Hvis noen har tips til hva dere ønsker vi skrive om på denne siden, er det bare å sende dette til espen.berglund@eilertsundt.vgs.no.

Artikkelliste